Inloggen

Management Support

Support geven, betekent op een positieve manier ondersteuning bieden. Als leidinggevende bent u samen met uw MT druk met het runnen van uw organisatie. Daar gaat veel tijd in zitten en al te vaak schiet het moment van reflectie en bezinning er bij in. U zit echter wel met vragen over de richting en ontwikkeling van uw organisatie. Bent u op de goede koers, moet u bijsturen, doet u de goede interventies? Vragen die te vaak onbeantwoord blijven.

Om aan de vraag naar reflectie en bezinning te voldoen heeft Edu-Sign samen met de partnerscholen het concept management-support ontwikkeld. Het is eenvoudig en efficiƫnt. De vragen die u bezig houden legt u aan Edu-Sign voor. Daarna lezen en leven wij ons in uw situatie in en betrekken daar naast de actuele ontwikkelingen ook kennis en inzicht van schoolontwikkelingsprocessen bij. Zo ontstaat een analyse van uw situatie die gespiegeld wordt aan de actualiteit en aan wat wel en niet werkt bij schoolontwikkeling. In een zogenaamde supportbijeenkomst analyseren wij uw vragen, stellen de focus scherp en bepalen wat op de korte- en middellange termijn verstandige interventies zijn. Na afloop verwerken wij de uitkomst van de bijeenkomt in een compacte adviesrapportage waarmee u direct aan het werk kan.

Werkwijze

De werkwijze tijdens de supportbijeenkomsten is dat Edu-Sign met u de dialoog aangaat en in een intensief gesprek helpt een stap verder te komen.

Doelgroep

Leidinggevenden en MT-leden die hun organisatie beter willen laten functioneren en behoefte hebben aan professionele support met een collegiaal karakter.

Investering

Een supportbijeenkomst duurt een dagdeel. Daarnaast biedt Edu-Sign het zogenaamde 'knipkaartprincipe' waarbij u vooraf een aantal uren managementsupport inkoopt. Hiermee kunnen u of anderen uit uw organisatie flexibel een beroep doen op support.

Locatie

In overleg